2023 metai ant dviračio

Gariūnų regykla. 2023 liepa.

Ką gi, štai ir baigėsi 2023 metai. Laikas apžvelgti kaip sekėsi šiais metais minti.

Šie metai nebuvo labai produktyvūs, numyniau gerokai mažiau kilometrų nei pernai, turėjau labai mažai ilgų pažintinių kelionių, buvau nuvažiavęs į naujas neatrastas ir lankytinas vietas, bet dažniausiai sukiojausi tuose pačiuose miškuose ir ir gatvėse. Nebuvo labai blogai, bet kartais pakeisti aplinką į naudą. Todėl naujiems metams esu nusimatęs kelias ilgesnes pažintines keliones.

Dar rudenį galvojau, kad metus pabaigsiu net nepasiekęs 5000km, tačiau gruodį pasistengęs sugebėjau surinkti kiek daugiau nei 5000km. Ir didžiuojuosi savimi ir esu šiek tiek nusivylęs, kad nepasistengiau. Na, bet ne visi metai turi būti geri ir rekordiniai. Kartais reikia nuopuolių, kad galima būtų siekti daugiau.

2023 metų statistika

  • Nuvažiuotas atstumas: 5258km (-736km 2022)
  • Sukilimas: 50333m
  • Laikas: 273h 26min
  • Vidutiniškai 438.1km/mėn

Stulpelis dešinėje parodo kiek daugiau arba mažiau nuvažiavau kilometrų palyginus su praeitų metų tuo pačiu mėnesiu.

Visų laikų statistika:

  • Nuvažiuotas atstumas: 18457km
  • Sukilimas: 172756m
  • Laikas: 1019h 0min

Kokie buvo šių metų tikslai ir kaip man pavyko jų laikytis?

Pakartoti numinti 100km. Bent du kartus. Neįgyvendinta. Nenuvažiavau net vieną kartą. Gėda.

Dažniau išvažiuoti pasivažinėti laisvalaikiu. Labai abstraktus. Tačiau sprendžiant iš kilometražo – man nepavyko.

Planuoti naujus maršrutus nevažiuotomis ir neištyrinėtomis vietovėmis. 50/50. Aplankiau kelias naujas vietas, pravažiavau kelis naujus maršrutus, atradau kelis naujus keliukus, tačiau dažniausiai važinėjau ten pat kaip ir visada.

2024 planai

MTB dviračiui planuoju kelis upgrade’us:

  • Pakeisti grandinę, visas žvaigždes, permetėjo ratukus. Padaryta.
  • Padaryti šakės profilaktiką. Padaryta.
  • Pakeisti stabdžių diskus į geresnius. Gale vietoj 160mm dėti 180mm diską.
  • Pakeisti stabdžius į galingesnius jei nepadės diskų keitimas.
  • Nupirkti naujas padangas ir padaryti tubeless. 50% padaryta – nupirktos padangos.

Vienbėgiui dviračiui ypatingų planų neturiu. Jis reikalauja šiokio tokio remonto, nežinau ar verta į jį kišti pinigus todėl svarstau juo atsikratyti ir nusipirkti kitai žiemai kokį nors pigų kalnų dviratį pageidautina su diskiniais stabdžiais ir drožti jį žiemą.

2024 tikslai

Prieš trejus metus rašiau:

Nemėgstu nusistatinėti sau tikslų, nes jų niekada nepasiekiu, todėl nusistatysiu norą. Norėčiau per 2021 įveikti 5500km. 6000km turbūt nerealu, bet jei pavyktų būtų išvis nuostabu.

Ir tuomet mano noras išsipildė. 2021 metais numyniau 6064 kilometrus vietoj planuotų 5500.

2022 metams buvau nusistatęs tikslą numinti 6660km. Tačiau jo neįveikiau. Atsisakiau, nes nenorėjau perdegt ir pradėt nemėgti dviračio. Bijojau, kad turėdamas tikslą ir save spausdamas siekti jį prarasiu norą važinėtis dviračiu, bet mano nuostabai gavosi visiškai priešingai.

2023 metais išvis neturėjau jokių apčiuopiamų tikslų dėl tos pačios priežasties dėl kurios 2022-ais neįveikiau nustatyto tikslo.

Šiais metais pajutau, kad man vis tik reikia turėti tikslų, kurie skatintų, motyvuotų išvažiuot pasivažinėti, nes dažnai neturėjau visiškai jokios motyvacijos ir noro mintį dviratį. O jei ir išvažiuodavau tai nejausdavau didelio malonumo. Galvojau, kad jau perdegiau, nusibodo man tas dviratis ir daugiau išvis nebenorėsiu važinėtis. Bet metams einant į pabaigą kažkaip susiėmiau, nusistačiau tikslus ateinantiems metams ir užsimotyvavau.

Tuo tikslų patobulinau savo kilometražo Google Sheets lentelę. Galėsiu stebėti kiekvienos dienos nuvažiuotą atstumą ir kiekį (1-19km, 20-39km, 40-59km ir t.t.) vienoje lentelėje, matysiu kiek trūksta iki mėnesio tikslo ir pagal tai galėsiu planuoti savo pastangas. Papildomai dar matau kiek trūksta arba kiek viršijau praeitų metų to paties mėnesio rezultatus. Tą patį turbūt galima daryti su mokama Strava versija, bet aš nenoriu mokėti ir man taip patogiau.

Taigi, mano norai (nes juos man geriau sekasi išpildyti nei tikslus) 2024 metams:

  • Norėčiau numinti bent 5500km. Įveikti 6000km ribą manau būtų problematiška, bet labai pasistengus įmanoma.
  • Norėčiau prisiversti dar kartą numinti 100km vienu kartu. Bent vieną kartą.
  • Norėčiau surinkti 55 000 vertikalių metrų. Mėgstu ne tik greitus nusileidimus, bet ir įkalnes.
  • Norėčiau susiorganizuoti bent vieną pasivažinėjimą su bičiuliais, nes visą laiką važinėju vienas.

Progresu bei mėnesio apžvalga dalinsiuosi kaip ir anksčiau Mėnesis ant dviračio įrašuose.

Parašykite komentarą